CEREŢI O OFERTĂ

Lăsați-ne datele dumneavoastră de contact și un agent de vânzări va răspunde solicitărilor.

Vă rugăm să vă exprimaţi consimțământul ca firma noastră să proceseze datele personale trimise prin acest formular în scopul de a vă răspunde la mesajul pe care ni-l trimiteţi. Adresa dvs. de email nu va fi folosită în niciun alt scop. Pentru mai multe detalii referitoare la colectarea şi procesarea datelor personale şi la drepturile dumneavoastră vă rugăm să consultați Politica de Confidențialitate.

Motoare electrice cu frână

//Motoare electrice cu frână
motor electric cu frana seria ba
CEREŢI O OFERTĂ

Motoare electrice cu frana in curent alternativ, MGM seria „BA”

Motoare electrice cu frana destinate aplicatiilor ciclice ce necesita franare rapida,sigura si precisa. Toate componentele sistemului de franare sunt protejate impotriva coroziunii prin galvanizare si vopsire. La cerere putem furniza motoare electrice cu frana ce prezinta alte caracteristice decat cele de serie: cu arbore dublu, cu frana actionata la tensiuni speciale, pentru uz extern, pentru mediu umed. Motoarele electrice cu frana sunt motoare total inchise cu ventilatie externa si rotor in forma de colivie de veverita. Standard UNEL-IEC

Caracteristici generale

Motoarele electrice ale seriei „BA” sunt motoare electrice asincrone trifazice cu frana in curent alternativ, cu racire externa si cu rotor in forma de colivie de veverita. Se construiesc in gabarite de la 71 la 225 in versiunile B3 – B5 – B14. Motoarele cu frana se pot executa si in varianta cu servoventilatie sau servoventilatie plus encoder.

Principiul de functionare al motoarelor electrice cu frana:

Frana motorului electric intra in functiune mecanic, la lipsa tensiunii de alimentare. Ancora impinsa de arcuri apasa pe disc creand astfel intre suprafete cuplu franant. Fara alimentarea franei rotorul motorului este franat. Alimentand electromagnetul, ancora mobila devine atrasa anuland forta arcurilor si dand posibilitatea de rotatie a discului franei si astfel rotorul este liber. Deblocarea franei se poate efectua si manual actionand manivela de deblocare a franei.

Motorul electric cu frana permite:

– obtinerea unui timp de franare scurt si precis.

– obtinerea unei franari imediate a masinii pe care este montat.

– mentinerea motorului electric oprit intr-o pozitie blocata.

Frana

Motoarele electrice din seria „BA” au frana pe disc cu suprafata de franare mare, actionare cu arcuri si deblocare electromagnetica, bobina toroidala fiind conceputa pentru o maxima silentiozitate si o optima viteza de blocare – deblocare. Temperatura ambientala de functionare este cuprinsa intre -200C si +400C, bobina fiind in clasa F, functioneaza pana la o temperatura de 1550C.

Alimentare

Alimentarea franei in curent alternativ se face din cutia de borne a motorului, optional existand posibilitatea de alimentare separata a acesteia. De asemenea se poate furniza, la cerere, alimentare in curent continuu a franei prin intermediul unui redresor dotat cu protectie la supratensiune si filtru RFi.

Deblocarea manuala

La cerere, motoarele electrice din seria „BA” pot fi furnizate cu levier de deblocare manuala.

Toate motoarele seriei „BA” au un locas hexagonal la ventilator cu ajutorului caruia prin rotatie manuala si prin intermediul unei chei se poate debloca frana in lipsa tensiunii de alimentare.

motor electric cu frana seria bm

Motoare electrice cu frana in curent continuu, MGM seria „BM”

Motoare electrice cu frana destinate aplicatiilor ciclice ce necesita franare rapida, sigura si precisa. Toate componentele sistemului de franare sunt protejate impotriva coroziunii prin galvanizare si vopsire. La cerere putem furniza motoare electrice cu frana ce prezinta alte caracteristice decat cele de serie: cu arbore dublu, cu frana actionata la tensiuni speciale, pentru uz extern, pentru mediu umed. Motoarele electrice cu frana sunt motoare total inchise cu ventilatie externa si rotor in forma de colivie de veverita.

Standard UNE – IEC

Caracteristici generale:

Motoarele electrice cu frana din seria „BM” sunt motoare electrice asincrone trifazice cu frana in curent continuu, cu racire externa si cu rotor in forma de colivie de veverita. Se construiesc in gabarite de la 56 la 160.

Principiu de functionare:

Frana motorului electric intra in functiune mecanic la lipsa tensiunii de alimentare. Ancora impinsa de arcuri apasa pe disc creand astfel intre suprafete cuplu franant. Fara alimentarea franei rotorul motorului este franat. Alimentand electromagnetul, ancora mobila devine atrasa, anuland forta arcurilor si dand posibilitatea de rotatie a discului franei si astfel rotorul este liber. Motorul electric cu frana din seria „BM” este in particular adaptat pentru masinile de taiat, pentru opririle de siguranta, ca frana de stationare, etc.

Frana motoarelor electrice:

Frana motoarelor electrice din seria „BM” este cu o singura suprafata frananta, franarea se face cu actionarea cu arcuri, cu deblocare magnetica, bobina toroidala fiind conceputa pentru maxima silentiozitate si o optima viteza de blocare – deblocare. Frana este compacta neinfluentand dimensiunile motorului electric

Alimentarea franelor motoarelor electrice BM:

Alimentarea franei in curent continuu se face separat, prin intermediul unui redresor pozitionat in cutia de borne. Tensiunea standard a electromagnetului franei este 180V c.c., iar redresorul este de tip:

– alimentare 110/230V a.c. model „C110 / C130”.

– alimentare 110/230/400V a.c. model „Q110 / Q230 / Q400”.

– alimentare 110/230/400V a.c. model „M110 / M230 / M400”.

Motoare electrice cu frana, MGM seria „BAH”

Motoarele din seria BAH sunt motoare de frână asincrone complet ventilate răcite (TEFC). Seria BAH începe de la 180 și continuă până la 315 mărimea cadrului IEC. Frâna se angajează să oprească motorul atunci când frâna și motorul nu sunt alimentate (adică alimentarea cu energie electrică este oprita). Sistemele de frânare din seria BAH sunt proiectate în mod adecvat pentru frânarea dinamică, deși pot fi utilizate ca frâne statice.

Acțiunea de frânare este întotdeauna asigurată printr-o oprire foarte rapidă și precisă, asigurând o oprire sigură și promptă de fiecare dată când motorul funcționează și frâna nu sunt alimentate. Frâna asigură un cuplu egal în ambele direcții de rotație, asigurând o oprire fără axială ax alunecare. MGM furnizează frâne de tensiune trifazat AC ca standard. Toate motoarele, frânele, încălzitoarele și cablurile de monitor sunt conectate într-o cutie de borne supradimensionată, astfel încât nu este necesară o cutie de borne separată pentru frână. Motoarele de frână din seria BAH sunt IP 55 standard de încadrare ca standard și IP 56 este oferit ca opțiune.

Motoarele din seria BAH sunt concepute pentru a rezista situațiilor de supraîncălzire și supraîncărcare pentru a garanta cea mai bună fiabilitate în cadrul sistemului cele mai dificile condiții de funcționare. Clasa de izolație standard pentru seria BAH este F, în timp ce clasa H este disponibilă la cerere. Discul de frână are a suprafață mare, care permite un cuplu de frânare ridicat, uzură scăzută a discului și, prin urmare, un cost redus de întreținere. Cuplul de frână este reglabil prin ajustând ușor câteva nuci. Motorul de frână MGM este special conceput pentru a avea o suprafață de frecare auto-ventilată care permite o frânare ridicată sarcini de lucru și pentru a menține un cuplu constant de frânare și timp. Discurile de frână nu conțin azbest.

Cadrele, scuturile și flanșele sunt făcute din fontă; Cutia de borne este poziționată în partea dreaptă (vizualizarea End Drive) ca standard.

Suprafața de ficțiune de fabricație este din fontă. Elementul de deplasare a frânei este construit cu un miez laminat pentru a reduce electricitatea pierderi și asigurarea unei acțiuni foarte rapide a frânării.

Caracteristicile principale ale seriei BAH sunt: ​​construcție robustă, acțiune rapidă de frânare, timpi de frânare constanți, număr mare de pornire / oprire premise cicluri, de asemenea, cu aplicare severă, cuplu reglabil de frânare, costuri reduse de întreținere.

Cuplul de frânare:

BAH / BAHS cuplul de franare este setat din fabrică la 60-70% din cuplul maxim de frânare indicat pe plăcuța de identificare. La cerere, cuplul poate fi setat din fabrică la specificația clientului în limitele admisibile. Cuplul de frână este proporțional cu compresia arcului de frână. Cuplul de frână poate fi ușor reglat prin strângerea sau slăbirea piulițelor de blocare a arcului. Consultați MGM catalog general pentru a regla cuplul de frână la valoarea dorită în intervalul admisibil.

 Documentaţie tehnică

5-motoare-electrice-cu-frana-seria-ba
2018-06-20T12:36:44+00:00