MOTOARE ELECTRICE CU FRÂNĂ MGM

Motoare electrice cu frână MGM Seria BA-BAX

Motoare electrice cu frână seria BA-BAX

Frânare rapidă, cuplu de frânare ridicat și timp de frânare constant

Motoare electrice cu frână seria BM-BMX

Motoare electrice cu frână seria BM-BMX

Zgomot redus de frânare, accelerare treptată în timpul pornirii și opririi motorului și dimensiuni reduse

Motoare electrice cu frână seria BAH-BAHX

Motoare electrice cu frână seria BAH-BAHX

Carcasă cu grad de protecție IP mai ridicat

Motoare electrice cu frana MGM serie BMBM

Motoare electrice cu frână seria BMBM

Frâne duble, proiectate pentru cicluri de lucru S3 25% și S3 40%

Acestea sunt motoare electrice cu frână destinate aplicațiilor ce necesită frânare rapidă, sigură și precisă. Toate componentele sistemului de frânare sunt protejate împotriva coroziunii prin galvanizare și vopsire. La cerere, putem furniza motoare electrice cu frână cu alte caracteristici decât cele de serie: cu arbore dublu, cu frână acționată la tensiuni speciale, pentru uz extern, pentru mediu umed. Motoarele electrice cu frână sunt motoare total închise cu ventilație externă și rotor în formă de colivie de veveriță. Standard UNEL-IEC.

Frâna

Motoarele electrice MGM din seria „BA” au frâna pe disc, cu suprafața de frânare mare, acționare cu arcuri și deblocare electromagnetică. Opțional se pot construi electrofrâne cu două sau trei discuri de frână pentru a obține un cuplu de frânare superior. Bobina toroidală este concepută pentru o maximă silențiozitate și o optimă viteză de blocare – deblocare. Temperatura ambientală de funcționare este cuprinsă între -20 gr C si +40 gr C, bobina fiind în clasa F.

Alimentare

Alimentarea frânei în curent alternativ se face din cutia de borne a motorului. Opțional, există posibilitatea de alimentare separată a acesteia. De asemenea se poate furniza, la cerere, alimentare în curent continuu a frânei prin intermediul unui redresor dotat cu protecție la supratensiune și filtru RFi.

Deblocarea manuală

Toate motoarele seriei „BA” au un locaș hexagonal la ventilator cu ajutorului căruia, prin rotație manuală și prin intermediul unei chei, se poate debloca frâna în lipsa tensiunii de alimentare.

Motoare electrice cu frână în curent continuu, MGM seria „BM” și „BMX”

Motoare electrice MGM cu frână, motoare electrice pentru echipamente de ridicat ASM, ASFM, AIM, AIFM.

Caracteristici generale

Motoarele electrice cu frână din seria „BM” sunt motoare electrice asincrone trifazice cu frână în curent continuu, cu răcire externă și cu rotor în formă de colivie de veveriță. Se construiesc în gabarite de la 56 la 160.

Aplicabilitate

Motorul electric cu frână din seria „BM” este în particular adaptat pentru mașinile de tăiat, pentru opririle de siguranță ca frână de staționare.

Frâna motoarelor electrice

Frâna motoarelor electrice din seria „BM” este cu o singură suprafață frânantă, frânarea se face cu acționarea cu arcuri, cu deblocare magnetică, bobina toroidală fiind concepută pentru maxima silențiozitate și o optimă viteză de blocare – deblocare. Frâna este compactă, neinfluențând dimensiunile motorului electric.

Alimentarea frânelor motoarelor electrice BM

Alimentarea frânei în curent continuu se face separat, prin intermediul unui redresor poziționat în cutia de borne. Tensiunea standard a electromagnetului frânei este 180Vc.c.

Motoarele din seria BAH sunt concepute pentru a rezista situațiilor de supraîncălzire și supraîncărcare, pentru a garanta fiabilitate în cadrul sistemului, chiar și în cele mai dificile condiții de funcționare.

Clasa de izolație standard pentru seria BAH este F, în timp ce clasa H este disponibilă la cerere. Discul de frână are o suprafață mare, care permite un cuplu de frânare ridicat, uzură scăzută a discului, prin urmare, un cost redus de întreținere. Cuplul de frână este reglabil. Motorul electric cu frână MGM este special conceput pentru a avea o suprafață de frecare auto-ventilată, care permite o frânare eficientă a sarcinii de lucru și pentru a menține un cuplu constant de frânare în timp. Discurile de frână nu conțin azbest.

Cadrele, scuturile și flanșele sunt făcute din fontă. Cutia de borne este poziționată în partea dreaptă (vizualizarea End Drive) ca standard.

Sunt disponibile acum cu o gamă de ieșire de la 0,75 kW până la 130 kW, cu performanțe foarte ridicate în aplicații grele.

Seria MGM BAH este proiectată pentru a oferi performanțe excepționale și viață lungă în aplicații industriale dure.

Principalele caracteristici ale seriei BAH sunt:

  • – construcție robustă
  • – acțiune de frânare rapidă
  • – timp de frânare constant
  • – număr mare de cicluri de pornire / oprire admise, de asemenea, cu aplicare severă
  • – cuplu de frână reglabil
  • – costuri reduse de întreținere.

Alte caracteristici:

  • – Construcție complet închisă din fontă;
  • – Gradul de protecție până la IP68;
  • – Izolație clasa F, clasa H la cerere;
  • – Echipat cu encoder integrat la cerere;
  • – Frână de curent alternativ 3ph cu eliberare manuală și frână DC la cerere;
  • – La cerere, acoperire specială pentru mediu agresiv.

Motoarele din seria BAH sunt motoare de frână asincrone, complet ventilate răcite (TEFC). Seria BAH începe de la un gabarit de 180 și continuă până la 315.

Cuplul de frânare

BAH / BAHS cuplul de frânare este setat din fabrică la 60-70% din cuplul maxim de frânare indicat pe plăcuța de identificare. La cerere, cuplul poate fi setat din fabrică la specificația clientului în limitele admisibile. Cuplul de frână este proporțional cu compresia arcului de frână. Cuplul de frână poate fi ușor reglat prin strângerea sau slăbirea piulițelor de blocare a arcului. Consultați MGM – catalog general pentru a regla cuplul de frână la valoarea dorită în intervalul admisibil.