CEREŢI O OFERTĂ

Lăsați-ne datele dumneavoastră de contact și un agent de vânzări va răspunde solicitărilor.

Va rugam sa va exprimati consimtamantul ca firma noastra sa proceseze datele personale trimise prin acest formular in scopul de a va raspunde la mesajul pe care ni-l trimiteti. Adresa dumneavoastra de email nu va fi folosita in nici un alt scop. Pentru mai multe detalii referitoare la colectarea si procesarea datelor personale si la drepturile dumneavoastra, va rugam sa consultati Politica de Confidentialitate.

reCAPTCHA is required.

Interviu Silviu Cojocariu, managerul Proconsil Grup

Acasa/BLOG/Interviu Silviu Cojocariu, managerul Proconsil Grup
Motoare Electrice - Proconsil Grup
  • 500 de produse

  • 16 ani de experienta

  • 6000 de clienti

Motoare Electrice - Proconsil Grup

Interviu Silviu Cojocariu, managerul Proconsil Grup

Dupa aproape 17 ani de experienta in domeniul echipamentelor industriale, compania Proconsil Grup este bine cunoscuta de catre profesionisti pentru produsele sale de calitate si pretul bun pe care acestea il au. Insa, Proconsil Grup si-a dorit sa ofere mai mult decat produse clientilor sai, ceea ce a condus la o experienta deosebita a achizitionarii si la un profesionalism exemplar al echipei.

Silviu Cojocariu, general managerul Proconsil Grup a raspuns catorva intrebari pentru revista Easiengineering.ro, pe care le-am preluat si pe blogul nostru.

Pentru a discuta cu expertii Proconsil Grup, contactati-ne la adresa de email office@proconsilgrup.ro sau la numarul de telefon 0725 535 013. Va oferim consultanta pre si post vanzare, echipamente industriale de inalta performanta si servicii deosebite. La Proconsil Grup gasiti motoare electrice, reductoare si motoreductoare, convertizoare de frecventa, transportoare cu snec, vibratoare industriale, lanturi Gall si multe alte produse necesare dumneavoastra.

1. Cum a fost anul acesta din punct de vedere al cifrei de afaceri?

In timp ce in alte companii apareau consecinte dezastruoase anul acesta, la Proconsil Grup lucrurile au stat tocmai invers. Nu a fost nici pentru noi usor, insa, odata cu experienta, prinzi si un anumit grad de profesionalism care, insumat cu eforturi deosebite, au condus la cresterea cifrei de afaceri pe 2020, nu la scaderea ei.

Majoritatea clientilor au facut achizitii ca si pana acum, poate un pic mai chibzuit decat in anii trecuti. A contribuit la cifra de afaceri crescuta si faptul ca ne-am extins portofoliul de produse si servicii cu unele pe care clientii le asteptau de mult, cum ar fi convertizoarele de frecventa sau site-ul snecuri.ro.

2. Ce produse/servicii noi au fost lansate anul acesta?

Site-ul snecuri.ro este unul necesar pietei actuale, prin care am dorit sa usuram accesul clientilor la transportoare cu snecuri. Cu o denumire memorabila si aerisire in prezentarea produselor, descrieri ample si meniu intuitiv, site-ul a fost foarte bine primit de catre clientii nostri, care ne-au felicitat pentru idee. Prin intermediul lui, comercializam snecuri transportoare, accesorii pentru silozuri, valve, desacuitoare, fluidificatoare si multe altele.

Pe proconsilgrup.ro veti putea observa si aparitia unei categorii noi de produse: convertizoare de frecventa. Un proiect nou, acesta implica provocari reale, constante, insa nimic care sa depaseasca puterea de comercializare data de experienta noastra. De asemeni, si in cazul acestora, clientii au fost multumiti.

Desi nu e lansat anul acesta, site-ul motoreductoare.ro este unul ce a crescut in popularitate si de care ne-am ocupat constant in ultimele luni, devenind, si el, un punct forte al echipamentelor industriale pe care le comercializam.

3. Ce feedback au avut aceste lansari de produse/servicii?

Asa cum am spus mai devreme, atat site-urile, cat si noile produse s-au bucurat de aprecieri din partea clientilor deja existenti. De asemeni, multumita noii abordari, plaja de clienti s-a marit cu un procent considerabil. Numarul comenzilor a crescut, iar cei care obisnuiau sa comande de la noi au remarcat felul in care ajuta noua structura. Mai mult, dintre clientii vechi, multi au cumparat convertizoare de frecventa imediat cum le-am adus, spunandu-ne ca avem unele dintre cele mai bune oferte de pe piata.

Desigur, mai este mult de lucrat pana la a vedea gama de convertizoare de frecventa pe pozitia cuvenita si, de asemeni, pana cand site-urile vor fi exact asa cum ne dorim, insa noua ne plac provocarile si, mai ales, ne place sa fim cu adevarat folositori clientilor nostri.

4. Ce produse/ solutii au fost la cautare de catre clienti anul acesta?

Anul acesta au fost la cautare, bineinteles, motoarele electrice. Au fost urmate, indeaproape, de catre motoreductoare si de noile lansate produse, convertizoare de frecventa. Multumita experientei noastre, cunoscuta de catre clienti, ultimele sunt cumparate mult mai bine decat daca am fi fost o firma noua, fara capital de imagine atent lucrat de-a lungul anilor. Analizand felul cum un produs este apreciat de catre publicul tinta, ne putem da seama cat de mult au contat profesionalismul si decenta pe care le-am cautat in toti acesti ani.

5. Cum s-a schimbat profilul clientului in ultima perioada?

In B2B, lucrurile nu decurg la fel ca si in cazul companiilor care lucreaza cu persoane fizice. Clientul mediu este un profesionist, care nu face achizitii fara o analiza atenta, din toate punctele de vedere. Asadar, nu putem spune ca o companie se schimba de la o perioada la alta.

In continuare, daca ai nevoie de un motor pentru fabrica la care lucrezi, il cumperi, nu depinzi de alti factori schimbatori. Clientii au ramas la fel: buni profesionisti, foarte bine pregatiti, care stiu exact ce vor. Nici macar prezenta convertizoarelor nu a schimbat acest profil, desi au aparut clienti noi.

6. Avand in vedere contextul actual, a fost nevoie de o diversificare a portofoliului de serviciu/ produse?

Noi oricum diversificam portofoliul de produse constant. Pentru Proconsil Grup asta este o strategie permanenta. Anul acesta ne-am hotarat sa ne extindem, ca si raspuns la situatia actuala, atat din punct de vedere al produselor comercializate, cat si al plajei de clienti. Astfel, snecuri.ro a fost foarte bine primit in domeniul industrial, unde deja eram cunoscuti pentru responsabilitatea pe care o purtam fata de echipamentele comercializate.

Discutam de mult daca sa aducem convertizoare de frecventa sau nu, insa a durat destul de mult pana sa gasim un furnizor pe placul nostru. Ne doream un raport calitate – pret excelent si am fost foarte multumiti atunci cand, intr-un final, l-am gasit.

7. Care a fost cel mai insemnat proiect de anul acesta?

Pentru mine, toate proiectele care tin de Proconsil Grup sunt importante, insa, de departe, cel care ne-a ocupat atentia cel mai mult a fost aducerea si construirea procesului de comercialziare pentru convertizoare de frecventa. De asemeni, am revenit asupra transportoarelor cu snecuri pe care, desi le comercializam, nu le valorificam asa cum trebuie. Astfel, au aparut accesorii si echipamente adiacente, un site nou si, desigur, clienti noi.

8. Un scurt mesaj pentru colaboratori de sfarsit de an.

Tuturor colaboratorilor le dorim un an nou plin de impliniri profesionale, task-uri care sa fie pe placul lor si multe zambete. Lectia pe care am invatat-o din 2020 este ca impreuna suntem mai puternici si ca orice situatie apare are si rezolvari. De aceea, in 2021 vom fi mai aproape de partenerii nostri, intr-un mod mai accesibil si mai elaborat. Luati legatura cu echipa Proconsil Grup, pentru a avea parte de echipamente de calitate, servicii profesionale, preturi convenabile si finalitate practica a procesului de achizitie.

Go to Top